En dålig början med ett underbart slut!

Denna dagen började väl bra, men sisådär vid 13-tiden, när det var dags för vårt streetdance uppträdande gick det rent åt skogen!
Det var såhär...vi gick upp på scen utklädda till gamla pensionärer, vi började dansa men plötsligt började skiva hacka sig och hoppade fram och tillbaka!
Vi bröt på ett väldigt improviserat sätt, och körde igen, med samma hack igen!
Denna gång var vi ju lite mer beredda på det och började istället freakdansa och gå hackigt å grejer, blev helt galet!

Efter showen var jag förbannad, ledsen, upprörd och vääääldigt arg men blev snabbt nedlugnad av mina vänner och lärare! Hehe, nu låter det som att jag gjorde nåt galet, men nej, jag var bara väldigt upprörd!

Satte mig i matsalen med alla de andra och blev helt plötsligt tackad i ett tal inför alla i matsalen, av mitt härliga gäng som jag har tränat streetdansen med. Fick en mega pepparkaka (ett hjärta) och enmassa fina komplimanger av både elever och lärare!

Åkte in till Sandviken med Sofia och köpte enmassa vinylskivor! Åkte hem och blev sugna på taccos så vi cyklade in till Storvik och handlade lite mat! Sen lagade vi taccos och sen kom Fredrik, Frida, Daniel, Pim och Erica över till oss och gjorde enmassa supersnygga vinylskålar! Ska sälja dem på jul-fikat vi ska anordna nästa vecka=)

Dagen slutade med att jag och Sofia hoppade i taket, grät en skvätt och kramade nästan ihjäl varandra...LYCKA! Mer säger jag inte....
Fortsättning följer...

Nu ska jag sova!
Imorgon kommer Karro hit=)

Pussar

ps. Lärarna gjorde en jätte fin grej på showtime idag! Dem hade gjort om texten "Aldrig ska jag sluta älska dig" som Jonas Gardell har skrivit! Det var så fint så jag blev tårögd....blev så rörd! Det var så himla fint och i slutet av sången fick jag en kärleksfull slängpuss av min lärare Gunilla!
Imorgon är det klassfest, jiihaaaa. ds

Kommentarer
Postat av: Sara Weiland

Jag känner mig djupt hedrad av att bli tilldelad dagens ros.. riktigt rörd faktisk.. Strängt med streeten, nu när du hade lagt ner så mycket tid.. jag förstår helt din frustration och om du hade gjort något galet så hade jag förstått det med. Men de andra verkade ju uppskatta detändå och detär det viktigaste. Glöm inte att du är en pärla!!!
Många kramar till dig och ha det super de sista dagarna i snön för hit ner kommer den nog inte på ett bra tag.. Massa puss o kram till dig min baby!

2007-12-17 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback