Infektion i hörselgången!

Ja, då var det bevisat då!
Efter två nästan helt sömnlösa nätter blev det tillslut dags att gå till doktorn.
De senaste två dygnen har jag haft fruktansvärt ont i mitt vänster öra!
Det är alldeles ömt och så känns det svullet. Det kliar och bankar och gör allmänt ont!
Trodde det berodde på att jag hade sovit på det och att det på så sätt blvit ömt, men icke! (i´ä, på danska, internt)
Infektion i hörselgången!
Tack då, sa jag och plötsligt hade 300kr försvunnit ur min plånbok, för ett jä_la öra! Tragiskt!
Men nu kan det väl bara bli bättre!

Idag när jah kom till skolan fick jag reda på att vår lärare var sjuk och borta denna vecka, så vi har fått en vikarie!
Ingen mindre än Anita Grühnbaum, kvinnan som startade dramapedagogiken i Sverige och som startade denna underbara utbildning på denna underbara skola! Känns verkligen glassigt att få henne som vikarie!

Hade måndagsmix i morse, vilket gick bra!
De tre bockarna bruse i ny tappning och 25 charmiga barn!
Ville ta med mig ett par av dem hem, men det får man ju inte göra...tss

Dagens Ros:
Fick höra att min underbaraste vän Sara Weiland var på radion idag! Christer i P3 hade tema Falkenberg och självklart ställde Sara upp med information...good jobb!
Broder var snabb med att informera mig, så nu har jag precis lyssnat igenom programmet och hunnit med att
slå en pling till Sara och berömma henne för insatsen!
Denna kvinna är även väldigt duktig på att skriva kommentarer här på bloggen, vilket andra kanske ska ta lite lärdom av! Isåfall hamnar ni kanske som dagens ros nästa gång...det är det väl värt;p

Nej, nu är det dags för lite läsning innan det blir örondroppar och dagens julkaldender!
Sleep Well!

image162
Man kan ha väldigt kul på IKEA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback