"Pensionärer" VS Pensionärer

Tjena!

Ska snart lägga mig med mina örondroppar, men måste först berätta en rolig grej!

Ikväll var det streetdansträning igen, inför showtime som ska vara på torsdag!
Vi skulle repa med scenkläder vilket innefattar att vi har på oss tant/gubb-kläder!

När vi skulle gå in till scenen som ligger i samma hus som matsalen var den full av pensionärer, hehe!
PRO hade julmiddag där!

Iallafall så repade vi igenom det några gånger!
Sen gick jag ut på pensionärsjakt, vi ville ju ha publik=)

Självklart var det ett gäng gamlingar som tyckte att de kunde ödsla tre minuter  på att se oss dansa!
Skiiiitkul och väldigt mkt härlig respons!
Gamlingarna var hur sköna som helst och jag kände mig som världens duktigaste, hihi!

Äntligen är koregrafin satt och alla är sjukt läckra i kläderna, thihi!
Börjar kännas bra att jag gav mig in på detta även om det är ett pressat schema och dåligt med tid!
Självklart beror det också på gruppen som är riktigt bra och lyhörd!

Time to sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback