Så var julen över...

Så snabbt gick det!
Hade en bra jul ihop med släkt och vänner!
Fick mest pengar av tomten...hade mest önskar mig det=)

Det är skönt att vara hemma, men imorgon flyr jag fältet!
Ska iväg till Hemsedal (Norge) och åka lite skidor! Ska bli väldigt fint!
Skönt att få komma bort från regn och rusk!
Ska bara vara iväg till tisdag, så det blir lite lagom!

Var på gekås idag och köpte nya temrobyxor!
Dessvärre var det väldigt utplockat, så det fick bli ett par blårutiga på pojk avdelningen...
Men vad gör man inte?
Dem var faktiskt hyfsat snygga! Funkar!

Juldan var en kväll som hette duga!
Började med att jag vaknade på juldags morgon med väldigt täppt näsa!
Förkyldning!
Fick reda på att vännerna i stan skulle till grand, vilket jag inte alls var så speciellt sugen på!
Så jag ringde min vän Sara, som också hade blivit förkyld!
Vi pratade fram och tillbaka om hur vi skulle göra!

Det slutade iallafall med att vi var hemma hos Sara och Lasse i Galtabäck, där vi festade loss tillsammans med Lasses grabbgäng. Vi spelade singstar, buzz music quiz, kollade på smala sussie (njaaa, kolla å kolla) och dansade å hade kul!
Vid tio plockade en taxi upp oss och det var dags att dra till Björkgården, där det var dans till Nizeguys.
Jag och Sara bugga som aldrig förr!
Jag blev även marknadsföringsassistent åt bandet genom att dela ut flyers till dansande par och fotografera bandet på scenen, med deras kamera...inte illa! Hehe

Vi åkte därifrån vid två. Åkte hem till Sara och Lasse. Satt och snacka skit när det plötsligt kom in nån i hallen!
Då var det två av Lasses kompisar som tittade förbi!
Efterfest!!!
Jag och en av Lasses vänner fixade lite natta-mat med allt som köket erbjöd...
Sen bjöd vi in NizeguysSingstar och öl, så halva bandet kom förbi, och höll sig kvar tills klockan närmade sig 6.
Då var det dags för hemfärd, och jag fick skjuts hem i självaste tunrébussen haha.
Sen sov jag gott, till två dagen efter!

Det är konstigt att man alltid har lika kul varje gång man festar med Sara...en riktig partyprinsessa må jag säga!
Hon är värd dagens ros denna gång med, för sitt flitiga skrivande på denna sida, och för en mycket lyckad fest i tisdags! Du är guld värd, min vän!

Nu ska jag packa det sista innan det blir "en halv special smal grillad med ketchup och halv mos" från torggrillen! Mumma!!!
Sen drar jag till Eva och Jonas för att se Fucking Åmål....det var då inte igår!

Puss i ljumsken!

ps. vann 100 kr+ en ny lott på bingolottos uppesittarkväll...ds


Kommentarer
Postat av: Sara

Kära vän, jag blir rörd när jag läser om hur du uppfattade din juldag.. konstigt nog så var min precis lika galen.. Jag tackar för rosen och börjar att få lite storhetsvansinne då jag kämpar för att behålladen in genom nästa år och framåt. Hoppas att dina skidbyxor gör succé i backarna och kom ihåg..skippa sista åket. Gott nytt år på dig min bästase vän i alla väder. Tycker om dig!!

2007-12-31 @ 00:20:59
Postat av: Sara

Föresten.. så har några av våra bilder kommit upp på Nizeguys.com kolla in dem..om du törs.. Jag har hamnat på en helbild....scarrrrry.. Puss

2007-12-31 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback