Svettigt streetdanspass!

Är nyss hemkommen från ett riktigt svettigt streetdanspass!
Jag, Frida Möller, drog ihop ett tiotal personer från klassen och gav dem vad dem tålde.
Jäklar vilken hårdkörning!
Har dem inte träningsvärk imorgon är det nåt fel!

Såhär är det:
Nästa vecka ska vi ha "Showtime" här på skolan.
Det innebär att alla som går/jobbar på skolan + alla på filialen inne i gävle kommer hit, till vår stora teater och får tav del av enmassa underhållning i flera timmar!
Då är det så att jag har tagit på mig ansvaret att göra en riktigt bra streetdans koregrafi!
Och nu har jag gjort det och  det blev skitabra=)
Fick kört ihop allt idag och det känns som att den börjar sitta nu, i gruppen!
Jag tror det kommer bli hur bra som helst!
Dessutom springer jag på små rosa moln nu när jag får hålla på med min hjärtefröjd igen...streetdans, mmmm!

Ska träna nästa tisdag igen, sen måste den sitta!
Kommer antagligen ha på oss gubb/tant-kläder, vilket kan bli väldigt kul=)
Sjukt snyggt att dansa i stora gubbabyxor och skjortor!!!

Annars rullar det på!
Jobbar med forumspel/forumteater just nu med Mats (en av våra fem lärare).
Jag är med i en grupp som arbetar fram ett spel som handlar om ideal och makt i förhållandet.
Det är väldigt intressanta ämnen som man kan diskutera runt i timmar!
Imorgon ska vi nog jobba hårt med arbetet, sen kommer en gästpedagog och föreläser på eftermiddagen!

Tänkte visa er en liten bild på bocken, den söta rara lilla varelsen inne i Gävle!
image158
Visst är den fin?=)
Kolla med folk där var....helt galet!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort all svett, sen blir det till att se julkalendern.
Jätte smidigt att man kan se den över svt:s hemsida, så slipper man passa in med tider å så...

Ha det så bra nu..snat är det jul, wiiiee

Kramar.

ps. jag önskar mig den här i julklapp tomten...hehe.ds
image159
Verry Merry Christmas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback