Very Merry X-mas!!!

Då var det julafton!
Ute är det grått och molnigt...undrar om det inte regnar lite också...
Suck, i Storvik var det åtminstone rimfrost, sol och kallt!
Men, man kan ju inte få allt man vill ha!

Det är skönt att vara hemma iallafall!
Resan hem gick bra...väldigt bra, med tanke på att jag fick en ny biljett från SJ som resulterade i att jag kom hem tre timmar tidigare och fick åka första klass...inte illa!
Det var så att jag bokade biljetten redan i september, jag passade på att vara tidigt ute!
På biljetten stod det "OSB! Nya tidtabeller fr.o.m. (nåt datum). Kolla upp din biljett så det stämmer med avgång"
Så gjorde jag det och då visade det sig att min avgång inte längre fanns.
Så jag ringde SJ och fick prata med en mycket trevlig tjej.
Hon ordnade en ny biljett och allt var frid å fröjd, tills min klasskompis skulle ringa och göra samma sak!

Desvärre fick inte hon en lika trevlig tjej att prata med och denne konstaterade att den som jag hade pratat med hade gjort fel! Det enda dem hade gjort med den avgången vi skulle åka med, var att flytta fram den tre minuter!
Så där hade jag tur=)
Det ska man ju ha ibland också!

Nu har jag precis kollat på julkalendern för sista gången detta år och ska ner och äta en skink smörgås!
Sen bär det av till lilla mormor!
Ikväll kommer släkten på mammas sida hit!

Från mig, till er alla, En riktigt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Sara Weiland

Vill bara önskade dig en god fortsättning på julen och så ses vi imorgon. Om jag nu inte får sjukan som ungarna hade idag....verkar inte roligt. Vi hörs imorgon. Puss och kram

2007-12-25 @ 02:10:34
Postat av: Sara

TACK för en underbar kväll stumpan!!! Det är konstigt att vi han ha så kul varje gång. Kramar och pussar

2007-12-27 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback