Fröken Kry!!!

HejHopp!

Nu är jag tillbaka igen med mer energi än vanligt!
Äntligen frisk som en nötkärna!

Det var skönt att komma igång med en ny skolvecka, men en ny lärare och med nya krafter!
Nu ska vi jobba med sagor. Vi ska göra sagoteatrar indelade i grupper och så ska vi spela upp dem nästa vecka för förskolebarn i Sandviken. Extra klirr i klasskassan=)
Har vart lite nervös för det här med gruppindelningarna inför detta projekt. Vill inte att det ska bli som förra veckan.
Men jag känner mig helnöjd=) Känns som att det kommer bli superbra!
Det är Jag, Sofia, Daniel, Martin, Frida och Teresa som ska dramatisera en saga som heter "4 hönor och en tupp".
Kommer nog bli hur bra som helst!!!
Ska börja jobba med det imorgon och hålla på med detta två veckor frammåt=)
Skönt att ha ett stort projekt att arbeta kring!

Helgen blev väldigt lugn, vilket var bra, för jag behövde verkligen vila!
Hoppas på att det blir kareoke med Glänn på fredag=)
Känner för att skaka lite rumpa till helgen!

Efter skolan gick jag å Sofia och pumpade lite muskelmassa!
Jag tänker bli stor å stark....har jag tänkt...
Gott att få ha kommit igång med träningen efter förra veckans sjukvila!
Ser farm emot kärringgympan med byalaget på onsdag! Dessvärre krockar det lite med Sverige matchen,
så jag får se hur snabbt jag kan ta mig in till byn och se den....har inte trean här, tyvärr!

Det jag längtar tills mest just nu är frukosten imorgon i skolan. Ser fram emot en stor talrik gröt=) mmmmm
Sen så fick jag reda på idag att jag ska åka på skidresa över nyår, med Martin m.fl.!
Till hemsedal! Ska bli fint! Är verkligen sugen på att åka lite skidor!

Nu ska jag sticka lite. Måste komma vidare, så mormor blir lite stolt över mig när jag kommer hem till jul=)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback