Henrik Elmér goes Lederhosen!

Kom just hem från stand up på åkrogen i Gävle...
Ohhh my...Varverkligen en skiitbra kväll!
Dessvärre....eller vad man nu ska säga, så blev jag updragen på scen av Henrik Elmér som är med i sthlm live...
Medan jag stod på scen och "fixade" en spindelnät åt honom klädde han av sig..
När jag  vände mig om igen stod han i bara korta läderkalsonger och ett tíght leopardmönstrat linne och sa:
Gör vad du vill!
Hahaha, jag bara stod på scenen och asgarvade...blev säkert högröd i ansiktet med, hehe. Som tur var hade jag publiken på min sida som också skrattade hejdlöst! Tack å lov!
Han drev med mig under hela kvällen...påstod sig ha mitt telefonnummer och att jag har träffat aliens m.m.
Ja, jo, men det var roligt, men sådär efter showen blev det mer lite pinsamt..ville liksom försvinna därifrån!

Men iallafall så var han skiiitbra!
Har inte sett så bra stand up någonsin...har var sjuk och galet bra! ;p

Dem skulle ha tre st Gasta (stand up shower) till innan jullovet...får se hur många man hinner med=)

Nu är det time!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback