On the road...again!

Nu är det dags att ge sig av igen.
Ska hem till norrlands hjärta, Storvik och beta av några veckor till!
Ska bli skönt att komma tillbaka, samtidigt som det känns väldigt konstigt att jag ska sova i min andra säng om några timmar...

Igår var det Gekås fest på grand, jihaaaa!
Hade det verkligen superskoj!
Träffade enmassa gamla fula fiskar;p
Mycket snack, lite dans, mycket mat och dryck...
Hade en väldigt trevlig kväll!!!
Hoppas på fler sånna fester!
Dem är givmilda, må jag säga!
Ett häfte med drink-öl-vin-biljetter, samt inträde till grand en annan kväll!
Buffé med enmassa gott och ett väldigt bra liveband=)
Magnus Bäcklund från fame som och gästade oss dessutom...
Man kan ju inte ta misste på att företaget har gott om pengar!
Boris sa att denna höstvecka har vart den bästa vecka i hela gekås historia...så man var väl värd det;p

Packningen är klar och väskorna är alldeles för tunga....vet inte hur jag ska klara av att bära dem...
Tur att Daniel kommer och hjälper mig vid stationen när jag kommer hem...
Men bytet i Sthlm ser jag inte särskillt mkt fram emot...fyy, jag kommer stupa!
Har en jättestor sportbag (typ hockeytrunk fast en aning mindre...) som jag ska ha om axeln...
Jag är ingen stor och stark person...

Känner att det är dags att köra hårdträning i veckan..man tappar fort...

Vi hörs om några dagar igen!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback