Reeekor med garlicbread!

Har haft en väldigt lugn dag!
Vaknade halv elva, helt utvilad, äntligen!
Bestämde mig för att inte delta i den afrikanska workshopen!
Mår mycket bättre nu, men är inte helt återställt;p
Hoppas jag mår bra imorgon!

Min dag har jag tillbringat i min lilla lägenhet.
Har fixat mkt vid datorn
Storstädat rummet inkl. alla små vrår och hörn
Gått en liten promenad vilket var kallt, men skönt
Duschat! Dessvärre tog varmvattnet slut när jag precis hade schamponerat håret, tackar!!!

Ikväll har jag, Sara, Sofi+vän på besök ätit räkor med enmassa goda kalla såser.
Vi marinerade även lite räkor i vitlök och enmassa andra grejer som vi sedan stekte....Mumma!
Hade vitlöksbröd och avocado till med=)

Sen kollade vi på film...good girl!

Missar sverige matchen ikväll vilket gör mig olycklig! Håller tummarna!

Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback