Skärpning!!!

Ja, nu får jag faktiskt ta och skärpa mig!
Galet vad jag skriver slarvigt!

Måste be om ursäkt!
Förlåt att jag skriver som en kråka och att jag dessutom, av ren slöhet
inte orkar läsa igenom inlägget innan det pucliceras!
Ursäkta!!! Verkligen dåligt av mig!

Förutom att vi nästan blir insnöade här uppe i norr så mår jag bra!
Ja, det var ju inte så längesedan jag skrev...

Hade utvärdering om produktionerna innan...alla var sjukt trötta och vissa nicka till...
Vår grupp gjorde det enkelt för oss genom att först gå in en och en i rummet och möta ett hinder (som man alltid gör i en gruppocess), sen ställde vi oss på rad, gjorde några fysiska rörelser ur pjäsen...
Sen freakade vi, nåt så in i...
Vi slängde oss hejdlöst och hoppade och flög och kastade oss...
Vet inte vad som hände, den sista energin som skulle ut kanske?
Hehe, ja men kul var det iallafall=) hehe

Efter skolan tog jag en 15 minuters kvalitétstid med mitt täcke och mina kuddar, ja, jag sov...behövde verkligen det!
Sen blev det hårdkörning på gymmet...dagens goda gärning!

Åt fiskgratäng till kvällsmat,  mumma!

Sleep Well!!!

ps. Har hittat min nya gudinna, Kate Nash..ME LIKE A LOT!!!
Riktigt skön musik! Nu är det hennes musik och abalone dots som gäller...PEACE! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback