Auskultationrapport!

Nu är det slut med auskultationen!
Och nu har man vart hemma i en vecka!
Känns skönt att vara hemma igen, men det är lite konstigt för jag vet inte riktigt längre vart "hemma" är.
Jag kallar falkenberg för hemma, och hemma i storvik...
Blir lite svårt!

Det har hänt mycket på en vecka!
Har haft auskultation med Patrik Bergman, vilket har vart otroligt lärorikt!
Vi har vart runt på en hel massa lågstadieskolor i falkenbergs kommun, så nu är man bästa poolare med en hel drös åtta- och nio åringar;p

Trodde att barnen skulle vara lite blyga för mig, men no no no...tvärtom!
Jag har blivit omkullkastad...nästan! Har haft barn runt halsen konstant!
Kramkalas=)
Barn ÄR underbara..jag längtar tillbaka!
Men somsagt...nu är det slut!!!

Har vart hemma hos mormor i veckan och lärt mig sticka! I´m so praud!;)
Det går faktiskt bra...eller gick bra, rättare sagt! Just nu har jag råkat tappa några, eller vad det heter!
Så jag måste åka hem till mormor igen nästa vecka, så hon får styra upp det hela!

Har fått träffa lite vänner i veckan=) Och det kommer bli ännu fler framöver!!
Imorgon ska jag hoppa in och jobba, så då får jag bl.a. träffa Malin och Valon, vilket ska bli galet roligt=)
Det verkade iallafall som om dom saknade mig lite, när jag pratade med dem i telefon häromdagen;p
Ska bli najs!

Nästa vecka blir det
lite jobb,
besök på ett dagis,
en barnteaterföreställning,
läsning,
mys med sara,
övernattning hos eva,
winnerbäck i halmstad,
påhälsning hos martin,
mycket skrivande vid datorn (måste göra klart min rapport...)

kommer bli tight med tid, pust!
ska bli skönt med jullov om en och en halv månad! ;)
Känner att jag verkligen behöver det, för jag har inte hunnit med nåt här "hemma".

Njej, nu ska jag dra mig till tv:n...får se hur det går för "idolerna"!

Pusshajj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback