Home, sweet Home!

Nu är det inte lång tid kvar....om ca 10 timmar är jag på hemmaplan igen. Ska bli riktigt skönt!!!
Få äta mammas mat, auskultera och träffa härluga människor=)

Hade ett långt avskedstagande innan...blev lite sorgligt! Alla kramades och sa enmassa visdomsord på vägen!
Det kändes verkligen som om man aldrig skulle ses igen! Lite konstigt!

Nu när ja sitter och tittar ut genom fönstret ser jag hur Sara H, Anna, Michaela och Mira febrilt försöker få in all packning i Saras lilla mini bil...det ser inte ljust ut! Sara trycker å trycker..alla går runt bilen och kollar.
Hehehe, hur ska detta gå?
Nu gick Sara förbi här med ett cykelställ och ett par barden barden-stolar.
De andra sitter i bilen, så det gick väl tillslut ändå=)

Nu ska jag hoppa in i duschen och packa ner det sista innan det är dags...
Åtta timmar på tåg är väl inte så lockande, men vad gör man när den enda dramapedagogskolan ligger i norrland?

Ha det gott sålänge, så hörs vi på hemmaplan med lite auskultationsupdates=)

Kramar!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Sara: Snart är det dags=) Hör av mig till dig så fort jag har landat=)
           Ses snart vännen! Bamsekramar!

Pernilla: Ahaaa! Vad roligt!=) hehe. Nej, Sara har nog inte skrivit så mycket. Egentligen har man inte så mycket tid
                för det tyvärr! Det går jättebra här borta i norrland, men nu ska vi snart kliva på tåget och åka hem.
                Så snart får du nog träffa Sara igen=) Hoppas allt är  bra med dig och fortsätt gärna läsa min blogg;)
                Kramar!


Kommentarer
Postat av: p.

Klart jag ska! Keep up the good work!

2007-10-20 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback