Jag ser det snöar!!!

Okey att jag har flyttat till Norrland men jag trodde fasen inte att det skulle snö nu allra redan!
Det är väl inga mänder precis, snarare som små, små flingor som knappt syns.
Men snöar gör det!!!
Det är väldigt kallt ute idag med...inte konstigt...
Jag, Sofia, Daniel och Martin firade in snön med glada hopp nerför backen...
Sen blev jag och Daniel påhoppade bakifrån av Martin och Sofia...
Dem vände upp och ner på oss och slängde oss i lövhögarna!
Det är så man visar vänskap på detta ställe!

Nu ska jag kila...börjar om 5 minuter igen....

Snöiga kramar!

Kommentarer
Postat av: schöpf

snööö???kan inte set det haha kramen

2007-10-11 @ 19:11:29
Postat av: Marie

Hejsan Fridis!!
Allt är bara bra förstår jag! låter inte klokt med snö redan. Undsrar om vi får någon i år. Nu kommer du ju snart hem, ska bli kul att ses. Ha det gott
KRAMAR svägerskan (hihihi)

2007-10-14 @ 17:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback