Work it!

Nu har jag jobbat klart på gekås för detta året, har jag iallafall ställt in mig på!
Har jobbar i tre dagar och är redan urtrött på det!
Fasen vilket jobbigt arbete! Vilka hemska kunder!!!
Men det har vart riktigt roligt att få träffa mina gamla godingar på belysningen...och de nya också=)
På lördag är det firmafest=) Hela grands hotell är bokat...mat och dryck ska förtäras!
Ska passa på att skaka lite rumpa! Det var ett riktigt bra tag sen sist...

Har inte vart hemma sedan i fredags! Har vart hos Martin i hlegen och sen sov jag hos Eva i natt!
Vi lirade guitarrhero tills det hakade upp sig! Vi var heeeta;)

Imorgon ska jag hänga med min kära vän Mattias Gramkou till "hans" dagis!
Ska dit och auskultera lite=) Ska bli fint!
Sen blir det winnerbäck i halmstad på kvällen!

På torsdag ska jag hem till Sara och dricka vin och snacka gojja=) Mumma
Hoppas på att hinna med en fika med nyhemkomna Ida med, som vart iväg ett år i USA!
Ska bli härligt att se henne igen=)

Nu måste jag sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback