Zlatan för faaaan!!!

Ja, det blev lite vilda tillrop under matchen...
Vilken usel match! 1-1...
Till och med jag förstår att man inte kan stå still på planen och vänta på att bollen ska komma till en...
Jaja, bättre lycka nästa gång!

Jag har lite svårt att somna om nätterna! Har vänt dygnet fel tror jag. De andra i huset lider av samma problem.
Vi håller varandra vakna för länge helt enkelt, mne svårt att vänja sig av med!

Imorgon säger jag att "imorgon åker jag hem...". Härligt!

Ska ha en föreläsare imorgo som gick här på skolan förra året och som åkte till afrika för att jobba med dramapedagogik. Ska bli jätte spännande att få höra om hennes resa=)

Idag har vi utvärderat Brian Way`s teorier om utveckling genom drama.
Jag är lite skeptisk, som vanligt...
Vem ska man tro på?
Jag tror på att ta godbitarna från några olika pedagoger... jag jobbar på det=)
Hade friskvård med. Jag har ju valt bollsport, mmm.
Innebandy blev det idag. Galet roligt!! Vi, tjejlaget vann överlägset, vilket var kul....för oss;p
Jag trodde faktiskt inte att jag kunde spela innebandy...gjorde till och med några snygga mål och sprang ifrån grabbarna och körde "köksvägen" ett flertal ggr. (Tach bror för att du lärde mig den finten.)

Teresa i klassen gör sjukt snygga örhängen, så köpte på mig några av henne idag!
Hon borde bli designer...

Ikväll har vi (jag, Martin, Sofia, Daniel, Jenny och Frida) ätit pizza på Valentinos. Sen kollade vi på Sverigematchen där till elva, fast dem stängde egentligen nio. Men vi är kompisar med ägarn där nu!
Jag och Jenny uppehöll hans underbart söta lilla dotter genom att sjunga sånger för henne.
Först såg hon livrädd ut, men sen lossna det!
När jag smög iväg å sjöng "Bä, Bä vita lamm" fick jag ingen  respons...till en början.
Helt plötsligt började "ungen" skrika BÄÄÄÄÄÄÄ BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...
Så höll det på ett bra tag...tills hon slocknade. Stackars mamman vad jag ställde till det för henne;p


Nu ska jag försöka sova lite, innan det är dags att stiga upp!
Ska upp tidigt och tvätta imorgon.
Skönt att ha gjort det innan hemresan!

Take Care!

Kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: p.

Roligt att läsa vad ni har för er! Sara är inte så bra på att uppdatera sin blogg så jag har koll på dig, och på så sätt koll på henne! Hoppas allt är bra med er! // Pernilla (Saras kompis med den guppande bilen) ;) Take care!

2007-10-18 @ 10:26:05
Postat av: Sara Weiland

Nu du är det inte långt kvar tills du får åka hem. Hoppas att resan går bra för dig. Spännande det lät det nya blockat, du måste berätta mer när du kommer hem. Vi ses snart!!! Kramar

2007-10-18 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback