Bara en liten sak...

Hejsan!

Ska egentligen inte skriva idag men kom på att det var ett par saker jag glömde skriva igår.

Bl.a. vill jag TACKA så hemskt mycket för de kort jag fått hitskickade=)
Det värmer ända ner i tårna när det ligger ett kort i ens fack!
Vet att Sture och Ann-Christine håller sig uppdaterade här, så ett särskillt tack till er...
hoppas ni inte blir hungriga för ofta, med tanke på kortet på kylskåpet, hehe.

För er som inte har  min adress och vill förgylla min vardag lite...=)

Frida Möller
C/o Västerbergs folkhögskola
Ovansjövägen 333
812 90 Storvik

ps. det är jättekul att få post.ds

SLUT PÅ MEDDELANDET!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * *
Hejsan Petra! Vad roligt att höra från dig!
Blev som en liten chock=)
Hur går det för er borta på Häst?
Jag blir jättenyfiken när du skriver om bilder.
Här är min mail
[email protected]

Hälsa alla så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback