Congratulations and Celebrations!

Ja må han leva
Ja må han leva
Ja må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva
Javisst ska han leva
Javisst ska han leva uti hundrade år!

GRATTIS PAPPSINGEN!!!

Så, då har man gjort dagens goda gärning ; )

Är på strålande humör.
Kanske beror det på att det är helg.
Kanske beror det på att jag precis bokat resa t sthlm nästa helg (ska träffa karro som jag träffa i thailand)
Kanske beror det på att jag precis har blivit av med min sjukdom (har mått kasst i några dagar....feber, tror jag)
Kanske beror det på att jag åt lax till middag och glass till efterrätt (ja, dem skämmer bort mig här)
Kanske beror det på att jag går i väreldens underbaraste klass
Kanske beror det inte på nåt av det jag skriver, utan bara på att det är en bra dag, trots gråa moln!

Idag har vi ju fredag, så då går vi baar till 12. Det har varit en väkdigt intensiv vecka, så man är ju helt slutkörd.
Har vart mkt utvärderingar idag.
Har gjort klart det första blocket "etablerings blocket" känns kanon!

Fick reda på att "vi" här på skolan äger det enda Drama/Teater biblioteket som finns i hela Sverige. Inte illa!
Det finns en hel del böcker, och det sjuka är att man vill läsa alla! Finns ingen möjlighet...

Har börjar droppa in lite literatur till mig nu, sånt man beställt av andra över interenet.
Men det kommer inte så mångabrev...
Jag tycker väldigt mycket om brev... ; )
Har ni tid att skriva nån gång så gör gärna det!=)

 * * * * * * * *
Frida Möller
c/o Västerbergs folkhögskola
Ovansjövägen 333
812 90 Storvik
 * * * * * * * *
I helgen blir det nog bara lugna puckar. Ska in t Sandviken å handla mat.
Det mesta försvann ju när NÅGON var lite hungrig...
Men det håller på att klaras upp nu. Rektorn är inblandad och det ska bli möte.
Securitas ska dessutom kretsa omkring här på småtimmarna.
Känns tryggt=)

Imorgon är det Sverige-Danmark!
Wiiiieeee
Ska iväg me Sara, Sven å Martin å ragga tag på nån pizzeria, eller restaurang,
där vi kan svettas och hejja fram sverige!
Kanske blir det granliden....vi brukar ju hamna där av någon anledning, som ingen vet...

Förresten har jag gjort nåt otroligt...
Vi har friskvårdstema på denna skola, och därmed friskvårdstid varje onsdag.
Jag har anmält mig till "bollsport".
Fasen va jag ska lira...

Ha det bra nu vänner!
Ta hand om helgen!

kramar!!!



Kommentarer
Postat av: Martin

Hej söt! Tänker på dig! Saknar dig! Älskar dig!

2007-09-07 @ 21:15:41
Postat av: Marie

Hejsan tjejen!!
Låter som att du har det super kul. Men det där med maten var konstigt. Ja det är sådant som kan hända i ett kollektiv. Tro mig... jag vet hur det kan vara. Men visst är det kul!!
Ha eet gott. Kram kram

2007-09-07 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback