Fikasugen...

Tjo!

Ni har vi nästan precis börlat. Börjar ju halv två på måndagar!
Har fikarast nu. Trodde inte jag var fikasugen, men jag är nog det ändå.
Ska dra mig hemmåt å dricka ett glas juice tror jag!

Idag har jag bara degat. Skrev ett brev till mormor innan. Tänkte att hon skulle bli lite överaskad=)
Och så skulle jag fixa med skatteverket me, men det gick sådär bra. Dem hade inte öppet måndagar! suck...

Men men. Nu har vi precis haft en lektion med Tomas. Fick 19 st vita A4 papper och en blyertspenna. Gick runt till var och en och ritade av varandra, utan att titta på pappret. Usch vad jag skäms över mina haha. Folk ser ut som grott troll ;p

Nej, nu ska jag dra mig.

SO LONG!!!


Kommentarer
Postat av: Frida Andersson

Hej Frida! Låter som om du har det kanon däruppe i skogarna, härligt att höra :) Antar att det känns som om du valt rätt? Själv känns det sådär. Matten är bara så jobbig. Aldrig känt mig så dum i hela mitt liv! Hoppas att det löser sig annars vet jag inte om jag orkar ta mig vidare...Ha det underbart så hörs vi säkert! KRAMAR Frida

2007-09-05 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback