Inatt festade jag med David Beckham...

Han var skittrevlig, men inte lika snygg som man kan tro.
Han såg mycket äldre ut i verkligheten, hade lite råttfärgat hår...
Men han var trevlig, och jag var en stjärna på att prata engelska...
Ni kanske förstår attt detta var en dröm...;p
Men det kändes väldigt äkta!

Veckan har varit väldigt bra!
Har jobbat med barn-blocket.
Lite psykologi,
mkt pedagogik,
mycket reflektioner/diskussioner,
lite lek,
mycket rörelse,
mkt musik=)
Me like=)

I torsdags blev det dessvärre ett jobbigt slut på dagen.
Hade utvärdering, som blev en enda stor sjö av tårar.
Det börjar dyka upp många känslor och många tycker det börjar bli jobbigt.
Men vi ska fixa detta, tillsammans!
PÅ ett sätt var det nog bara bra att det blev så, för man får väldigt mycket mer förståelse för varandra när sånt händer. Man får vara glad, man får vara ledsen, man får vara trött, man får vara ensam...om man vill.

På torsdagkvällen blev det desto mer lättsamt.
Ett gäng spelade sällskapsspel hemma hos Frida.B.
Alias heter det..skiitkul.
Man tävlar i lag två och två och den ena ska förklara en sak med andra ord för den andra.
Lag Fridax2 vann, vilket var väldigt angenämnt ; )
Sen åt vi Avocado med go fyllning och räkor...tänk vad vi studenter har det bra;p
Sen kom Martin hit på kvällen, och självklart skulle vi fjanta till det (vi som bor i huset).
Han möttes av ett galet gäng i lite för lite kläder och med lite för mkt energi.
Nu låter det värre än det var, ääsch skit samma.
Han garvade och sa nåt i stil med "Jä_ la esteter..." Ja, det är vi väl och JA, vi har skitkul ihop här.
Ett dygn i huset är som ett enda stort kalas!!!

I fredags var det mycket bättre stämning. Kändes som att alla slappnade av mycket bättre och det blev mycket skratt och lek. Så nu är det bra igen!
Kommer nog gå igenom många sånna här fraser ihop.
Det är väldigt intensivt, långt hemifrån och mycket som ska hinnas med.
Men jag ska fixa detta!
Det kommer gå skit bra det här!
Jag lever för detta, är så  glad över att jag fick chansen att gå här...
Jag känner bara mer och mer för varje dag som går att detta är vad jag vill göra!=)

Igårkväll (fredag) gick vi, ett gäng på 8 ut och åt på Vallentino, här i storvik.
Riktigt gott och mycket trevlig personal!
Sen gick vi hem till Jenny, som har en lägenhet i Storvik och satt hos henne i ett par timmar och utövade lekar...blev helt galet. Man skulle vara ett djur med ett ljud som man skickade vidare till någon som i sin tur skulle skicka vidare till någon annan.
Jag var en galloperande känguru som lätsom en apa.
Ja, ni kanske förstår haha.
Skulle gå till Granliden sen och köra lite kareoke med Glenn, men hoppade över det och var hos Jenny desto längre!

Idag har det varit en lugn dag. Ska ta en promenad in till Storvik och köpa mjölk sen hade jag tänkt! Sen ska jag och Martin åka till Gävle ikväll och äta lite gott och se på bio. Ska bli mysigt!!!

Jag hoppas allt är bra med er därhemma!
Tänker på er...tro det eller ej, även om det finns lite ont om tid för sig själv.

En extra tanke till världens underbaraste föräldrar, mamma och pappa!
Saknar er!!!

Kramar!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Buskväll när martin kom hit...

              
Sara, Kajsa, Daniel           Förberedelser
i min säng



image96
Busgänget utan mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback