Minns du när vi satt utanför Strandbaden i Falkenberg och lyssna på när havet blåste in...

GUUUUD vad det var på tiden att Winnerbäck släppte sin nya skiva, och dessutom sjunger han om Falkenberg, fantastiskt=) "jag fattar ingenting" spår 8. 4.23 min in i låten. Lyssna och njut...det gör jag=)

Klockan är halv två, det är natt och jag borde verkligen sova, men dum som man är så sov jag en stund i eftermiddags och därav kan jag inte somna på kvällen.
Måste försöka snart känner jag...

Har haft en galet bra vecka! Idag på utvärderingen blev det inga tårar, men däremot mycket glädje...
alla log hela tíden!
Jag älskar detta!!!

Jag har fått ett par nya smeknamn. Förutom Freedom (FridaM) så heter jag även Ole efter min norska ramsa om lille Ole i krämfabriken. Alla blev förtrollade och jag fick ett smeknamn.
Sen kallar Frida.B mig för "skåning". Hennes anledning säger hon är att jag är som en skåning...glad, tjötig och skrattar hela tiden! Alla säger det, att jag alltid är glad. Det kanske är för att jag trivs så bra?
Måse vara nåt sånt...
Ne, nu babblar jag på, igen!

Veckan med Nina (vår nya lärare) har varit helt fantastisk! Har handlat om kommunikation, och jag har lärt mig galet mycket!
Har fått träna på att prata med Jag-form...verkligen  nåt att tänka på!
Känns som att jag kommer bli världens snällaste människa efter dessa år!;p hehe

Nej du Frida..nu är det dags att sova!

Hörs snart igen, hoppas jag=)
kramar


Kommentarer
Postat av: schöpf

Hello hello, Då ska jag köpa winnerbäcks skiva snarast. sjunga om fbg...kan inte va mycket att skriva om hahaha kram

2007-10-02 @ 18:22:23
URL: http://metaemotion.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej lilla gummsan! Det är så otroligt härligt att läsa om dina äventyr. JAg är glad för din skull. Visst längtar jag efter dig men du gör nog ett bra jobb däruppe. Härligt med gympan du..jag funderar på att börja här i tvååker..korpen typ..vi får se. Jag gjorde pizza till dina päron idag. hoppas att de blev goda... Massor med kramar till dig min honey. Och du.. vi åker inte till Rättvik och grillar majs. det
är nån som har såttminimajs på fältet så all majs är jätte liten..haha.. nä men vi ska inte upp ändå. Vi syns ju när du kommer hit den 19. KRAM!!!!
//SARA

2007-10-02 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback