Volter i våra hjärtan!

Ja, detta kan man ju tolka lite som man vill, men det jag syftar på handlar om Sven Volter.
Vi (jag, sara och daniel) var iväg och såg honom igår på Gävle Stadsteater.

Dem hade byggt upp en rund scen i mitten och så satt man runt omkring...skithäftigt!!!
Vi satt längst fram i en av raderna vilket gjorde det ännu mer spännande. Skådespelarna pratade liksom till publiken många ggr, vilket var jätte spännande!

Efter föreställninge stod jag, Sara och Daniel kvar och småpratade. Då kom plötsligt Sven Volter fram till oss och började prata och ställa frågor om vad vi tyckte bl.a. Vi blev helt stumma alla tre, men jag fick tillslut fram
-Bra!! Jätte bra!
Visste inte vad jag skullesäga...
Men sen kom konversationen igång på riktigt, och då kändes det mkt bättre!
Vi stod och pratade ett bra tag!

Anledningen att han kom fram till just oss var nog för att vi sänkte medelåldern med 45 år....eller nåt.
Det var vi tre +en tjej i mössa som var de enda ungdomarna på föreställningen. Resten var 50+.
Det satt två små tanter (som säkert var över sjuttio) som slumrade till under föreställningen.
Vad har man där att göra då egentligen???

Iallafall var det en väldigt lyckad kväll=)

Innan föreställningen mötte vi upp några andra klasskamrater som hade vart på en annan föreställning. Vi gick och åt ihop på ett ställe som hette...nåt mexikanskt! Guuuud vilken mat! Mitt favoritställe för tillfället=)
Vinkade av Martin också! Han skulle flyga hem! Vissa har det bra;p



Nu ska jag läsa lite lekteorier, sen börjar skolan!

Många Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback