Early in the morning...

Idag vaknade jag kl.07.45 och kände mig helt utvilad. Det är konstigt att det alltid ska bli så på helgen när man då äntligen får sova hur länge som helst...Jag låg och halvsov en stund till och gick upp nu 9.15. Ganska lagom tid tycker jag.

Just nu är det en stor sol ute men det sägs att det ska bli sämre väder idag...t.o.m. regn. Men det tror jag inte på.
Har bestämt mig för att helt ignorera vädermeterologernas "chansningar" och helt köra på mina egna förhoppningar.

Gårdagskvällen blev bra! Jag och Sofia gjorde iordning en jättegod middag och sen kollade vi på Talang. När klockan var halv tio och Talang var slut var vi likaså...slut. Då fick vi en idé om att åka in till Sandviken och parta till det. Men vi slog bort den tanken efter en stunds resonemang. Vi får ta det ikväll istället!
Vi satt uppe till tolv och kollade alla Björn Gustavsson klipp som fanns på Youtube....ja sjukt, varför gjorde vi det? Ingen av oss ett ett störra fan även om han fungerar bra som ögongodis. Vi blev iallafall sittandes. Sen tog jag tag i disken och Sofia började rengöra köket. Det slutade med en grovrengöring med putsade luckor och avtorkade ytor i hela köket. Det ser ut som en "Via-reklam" där inne nu!

Nu ska jag ner till köket och tina lite skinka sp jag kan göra mig ett par toast´s till frukost! Sen blir det lugna puckar hela dagen. Förhoppningsvis kan man ligga ute i solen hela dagen idag med! =)

image240
Trädet

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig bild. Ha en bra dag! Titta gärna in på min blogg.

2008-04-26 @ 10:07:56
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback