45-års jubileumsfest i solksken!

Vaknade ganska tidigt i morse av att mobilen pep till. Det var Jennifer, en tjej på jobbet som undrade om jag ska med på festen ikväll. Klart jag ska;) Alltid kul att få sms som visar på att folk vill dras med en hehe. Jennifer är för övrigt en helt galen och sprallig tjej som jag känner genom en annan vän. Det är mycket party i den tjejen kan man säga!

Jag smög iallafall upp ur sängen, för jag har lite svårt att sova när jag vaknat och fått mina 7-8 tmmars sömn som jag behöver. Fredrik ligger kvar och sover. Han pratade igår om att han skulle sova ikapp enmassa sömn så jag ska låta honom sova. Ska nog fixa lite frukost här nu. Sen bär det av hemmåt till trädgården där jag ska passa på att få lite färg inför kvällens bestyr.



45 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback