Dagen efter

Vilken kväll det var igår. Heeeelt galet! Det är inte myttigt med gekås fester, dem är toltalt livsfarliga.
Förfesten drog igång halv fem hemma hos Berit i vbg. Hade med mig några cider till förfesten då plötsligt Lena dyker upp med flera kannor "lenas speciale", som för övrigt är otroligt god. Det är nån fläderblandning med krossad is och enmassa godsaker. Det värsta (!) är bara att den innehåller en hel massa alkohol men smakar bara saft. Så man kan säga att belysningsavdelningen gick ut hårt från början. Sen gick vi till sparbankshallen där fetsen höll till.

Den röda mattan var utrullad och Boris+ägarna stod och hälsade var och en välkommen.
Sen var det champagne till fördrink. Det bjöds på tre rätters som var väldigt gott. Helt i min smak=) Till maten bjöds det på öl, vin och snaps. Go blandning, nooo. Sen var det nån grupp som drog igång med Elvis i täten. Dem körde Elvis låtar och var grymt underhållande. Vi rocka loss som aldrig förr. Efter det tog partybandet.nu över för att köra fartfyllda covers resten av kvällen. Grymma! Och så körde DJ Karla lite mellandisco när partybandet pausade.  Vi dansade hela natten lång och kl. 02.15 åkte bussen hem med oss falkenbergare.

Idag har jag sovit väldigt länge och mår väl sådär bra. Huvudvärk och onte i hela kroppen. Men det hör väl till, eller?!?
Nu ska jag och Fredrik åka ut till hans familj i vinberg och hälsa på. Ska köpa med mig en kebabtalrik på vägen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback