Dags att pröva mina vingar!

Nyss hemkommen till falkenberg efter en 7 timmars intensiv resa från Storik. Gick iofs. väldigt smärtfritt i bilen tillsammans med min handledare Helena, Signe och hennes handledare Sofia och Anna.
Känns kanon att vara på hemmaplan igen!=) Är så pepp på att få börja med praktiken nu, att få komma ut i verkligheten och pröva mina vingar. Vilket expriment det ska bli!
Har suttit i bilen med Helena (alltså bara hon och jag) efter att ha lämnat av de andra i gbg. Fick pratat om enmassa viktiga och intressanta frågor vilket känns bra, för vi var väldigt lika i vad vi tyckte och tänkte. Det kan ju alltid vara till en fördel när man ska jobba så nära inpå varandra i sju veckor!
JÄVLAR VAD SKOJ DETTA SKA
BLI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback