Handledarseminarie!

Nu har en vecka gått vilket innefattar att jag ska vara startklar för både uppsatsskrivande och praktik.
Ikväll kommer handledarna hit på handledarseminarie vilket ska bli riktigt kul! Patrik kunde dessvärre inte dyka upp men Helena kommer. Det är henne jag ska vara hos under första praktikperioden som börjar redan nu på måndag. Då ska man ut i verkligheten och stöta på den problematik och de upplevelser man bara läst om i böckerna. Det ska bli spännande och utmanande vilket jag tror att jag behöver nu!

Kl 17.00 dyker dem upp, sen håller vi på med detta ganska sent ikväll. Kvällen avslutas med en supé och startar imorgon kl 9 igen. Sen kör vi på gfram till 14.30 då det är dags att åka hem, igen. Ska bli riktigt skönt att få åka hem till Falkenberg även om det inte var så längesedan jag var hemma. Men nu finns det ju ett och annat som "drar" mig hem...=)


ps. har redan vart duktig och slängt iväg ett mail till friends, så uppstasen är redan i full gång...ds



"Att leda är att lyckas genom andra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback