Idag börjar jag tvåan!

Hej hej!
Idag börjar jag tvåan!
Känns helt galet. Tänk...det var ett helt år sedan jag började här på skolan!
Känns bra att vara tillbaka. Alla är glada och kramgoa!
Gunilla, vår klassöfreståndare är sjuk vilket inte var enså rolig nyhet!

Nu har vi ätit frukost, jag har ätit min giganttalrik med gröt. Mmmm, den var alldeles sådär lagom fast.
Trodde jag kunde vräka io mig lika mycket som vanligt här, men jag har nog legat av mig på frujostfronten i sommar.
Får ta igen det nu!

Fixck skickat iväg etyt mail tyill Bruce i Australien. Jag och Sofia (sofia sofia, min lilla favorit) skrevv ihop ett tack.mail!

Nu ska jag hoppa ini duschen och sen blir det samling i aulan.
Ska bli underbart att bli tvåa! =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback