Sista praktikdagen för denna veckan!

Så, då har jag gjort alla mina timmar (+ några extra) på praktiken för denna veckan.
Det har gått kanonbra och det känns väldigt utvecklande och lärorikt. Se, vad snyggt det låter;p
Jo men seriöst, det känns toppen! Idag har vi haft alla estettvåor vilket innefattar dans, teater, bild och musik. Har jobbat med kulturhistoria på ett speciellt sätt. Kul!
Efter skolan gick jag in till Solteatern och frågade om jag fick göra några auskultationstimmar där. Självklart sa Ulle och Hans, och så var det också fixat!

Igår fick vi tillökning i släkten. Lilla Viola kom till världen och därmed blev kusinen Andy pappa och hans flickvän Bea mamma, Grattis! =) Nu ska jag och mamma in till stan och handla lite baby kläder, och så ska vi även köpa nåt till kusinbarnet Emma som fyller fem år idag!

Jag väntar på min beställning från junkyard som innehåller en riktigt snygg adidas tröja som jag suktat efter ett bra tag. Hittade den tillslut på nätet och tryckte hem den i tisdags. Som det ser ut nu är den nånstans i gbg och häckar. Hoppas, hoppas den dyker upp innan helgen!

Det var dagens lägensrapport.
Återkommer vid ett senare tillfälle!
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback