Skolfoto!

Nu ska jag snart springa iväg och bli fotad. Dags för skolfotto, men inte precis som på den gamla goda tiden. Det är inga köer till toaletterna, iget hårspreyslukt i korridoererna och ingen smile-träning framför speglarna. Ganska skönt och avsdlappnat!
Det känns bra att vara tillbaka här, men det känns faktriskt(!) ännu bättre att få dra hem i helgen och börja med allvaret, praktiken. Ska bli grymt kul att få pröva mina vingar och se hur det går att faktiskt arbeta som dramapedagog.

Här skiner solen idag och väderberoende som man är så känner jag mig lycklig och tillfreds.
Ikväll ska jag batra ta det lugnt och ha det rikgtigt gott, som igår.
Åkte in till Sandviken efter skolan och handlade lite mat och behövligheter. Sen åkte jag hem och la mig i sängen och läste några sidor innan jag slocknade som en stock. Var helt utmattad.
Man blir lite enstörig här med tanke på att man hela tiden under hela dagen umgåsd i grupp. Det är inte alltid så lätt att ha och göra med 19 st galningar dygnet runt, hehe.

Time to go!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback