Snart på väg hem igen...

Nu har vi lunchrast och ska snart inleda den sista timmen av handledarseminariet. Jag är jäätenöjd med helgen och känner mig nu lugn och trygg i min roll som praktikant. Det kommer nog gå jättebra dethär. =)
Helena verkar också nöjd och glad och vi har pratat och pratat, om allt. Vi har mycket samma tankar och jag tror att det kommer bli en bra sammarbete mellan oss.

Nu ska jag hem till Längan och hämta mina saker som ska packas in i Helenas bil innan vi börjar. Vi vill åka ovåäg direkt när det är slut här idag 14.30, så man kommer hem i någorlunda tid. Imorgon är det inventering på Gekås och jag ska självklart deltaga vilket inte känns det minsta lockande just nu. Men det ska klart bli skönt att få lite pengar. En söndag ger ju bra med lön!

Time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback