Sömnchock!

Vaknade för en liten stund sedan. Hade bestämt mig för att ta en powernap i en halvtimma vid två-tiden. Vad hände. Jo jag sov i två timmar, som en sten. Tillslut tvingade jag mig upp, till halvsittande läge på en stol...kunde fortfarande inte få upp ögonlocken. Hasade mig ut ur rummet och till allrummet där jag hörde röster. Slängde mig i soffan och käkade upp Fridas chilli ostbågar medan de andra tjötade på i vanlig ordning.
Fick ett ryck och begav mig iväg til matsalen för att se hur många handledare som dykt upp. Sen traskade jag ner till källaren för att se hur min cykel mådde. Den stod kvar där den skulle. Gjorde även en överblick för att se vad jag hade lämnat kvar i förrådet. Kan vara bra att veta så man inte drar med sig för mycket hit efter jul.

Nu ska jag försöka vakna till liv igen! Kommer ta tid detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback