Underbara, härliga helg!

Nu är det helg! Ska bli så skönt att bara få vara och dessutom få vara med om "årets fest" imorgonkväll. Mitt jobb, Gekås har hyrt sparbankshallen i Varberg där det kommer att bjudas på tre rätters middag, drinkar och liveband. Ska bli riktigt kul!=) Förfesten är också klirrad hemma hos Berit i vbg. Det var längesedan jag festade, så det är nog på tiden!

Min dag har faktiskt varit ganka produktiv.
* Jag fick skrivit klart mitt PM (ska inte vara klart förrän nästa vecka eg.)
* Jag fick mailat Sandra Grehn på friends ang. intervju och info.
* Jag fick laddat hem Vägen ut
* Jag fick kollat igenom gamla uppsatser om mobbning
* Jag fick skrivit utvärdering om första veckan som praktikant
Dessutom har jag hunnit med att äta glass, se på när mamma sydde upp två par byxor åt mig, hjälpt pappa med internetbetalningar m.m. m.m.

Ikväll blir det lugnt. Är sugen på att äta nåt gott och onyttigt. Kan bli pizza, kladdkaka, eller nåt annat mumsigt!
Blir nog en lugn hemmakväll med Fredrik. Ska se Vägen ut hade jag tänkt, så jag har gjort några auskultationstimmar denna vecka. Ujuj, måste fixa...

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback