Uppsatseri i 8 h, hur?

Vaknade 08.30, perfekt tid för att gå upp. Vet att jag har drömt otroligt mycket inatt. Minns att jag fick tag på filmen "vägen ut" för bara 20 kr+så fick jag en leksaksbil på köpet av nån konstig gubbe i en videobutik. Undrar vad den drömmen kan betyda. Knepigt det där med drömmar...
I vilket fall vaknade jag upp och till min förskräckelse hade jag inte filmen här. Nej, den fanns inte, på riktigt. Skit med, då blev jag ändå tvungen att leta vidare. HIttade den på en illegal nedladdningssida så den är väl på väg, hoppas jag. Tänkte använda den i auskultationssyfte.

Idag ska jag ha 8 timmars uppsatseri, vilket inebär att jag ska jobba med min uppsats i 8 h. Klockan är nu tio och jag kan inte ens i mina vildaste fantasier första hur jag ska kunna lägga så många timmar på något som jag vet så lite om, än så länge. Var ska man börja?
Funderar på att pilla lite på mitt PM och börja bestämma mig för hur min frågeställnings ska se ut. Tänkte skicka iväg ett mail till Friends och bestämma tid för möte.
Skulle kanske börja läsa DRACON-boken och börja analysera den...
Funderar, tänkte, skulle, kanske...vi får väl se hur produktiv denna dag blir...

Förresten dök min tröja upp igår eftermiddag. Var och hämtade den på Ica skrea strand. Den var helt perfekt. Blev så glad. Känns som att det kommer bli FridasHöstFavvoTröja.
Börjar bli lite hungrig nu.

Will be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback