Vingarna är prövade och dem håller...

Min tredje dag som praktikant har idag avverkats och jag trivs utomordentligt bra!
Jag har vart med i alla klasser vilket innefattar estet, teater klass ett, två och tre, IVP och imorgon ska jag även träffa alla estet ettor, tror jag det var...
Jag är på falkenbergs gymnasieskola och gör praktik måndag-torsdag, men inga heldagar. På fredagar skriver jag uppsats vilket redan har tagit fart. Har fått kontakt med teateransvarig på Friends och ska upp till Göteborg för en intervju så fort jag vill/kan. Mina suskultationstimmar har jag inte planerat klart än men jag kommer vara på Tullbroskolan, en högstadieskola i stan, jag kommer förhoppningsvis vara hos Solteatern, som är en grupp med personer som har olika typer av utvecklingsstörning. Jag kommer även ta kontakt med Halmstad sjukhus för att få vara på lekterapin m.m.
Det är väldigt peppande detta och jag vet nog vad det är jag vill....känns det som.

Nu sitter jag hemma hos Fredrik och fixar framför datorn medan han lagar mat, taccos. Måste erkänna att man blir lite bortskämd här...;) Är helt urschasad och trött så det blir en lugn hemmakväll framför tv:n. Hade lite lösa planer på att se Arn 2 men vi får göra det en annan dag när båda är pigga nog för en biokväll.

Matdags...

ps. igår tog jag ett hål till i mitt vänstra öra...hade minnen om att det gjorde kanonont, iallafall när jag var liten och tog mina två första. Det kändes knappt nåt och det blev jättefint. Kunde t.o.m. sova på den sidan inatt. Detta är bara början, muahahaha...;p.ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback