WAAYYYY!

Snart är det dags!
Snart drar vi till Way put west!
Ska bli så galet kul!
Jag och Malin har laddat upp med regnponcho, midjeväska och snygga gummistövlar!
Nu kan det inte gå fel! ;p
Ikväll ska jag packa min kappsäck och se till att bara få med mig det allra nödvändigaste!

Träffade min gamla högstadielärare på bussen till jobbet idag! Det var väldigt roligt, hehe.
Satt och snackade om allt och ingenting. Han blev lite deppig när han hörde att jag lagt ner mina skådespelardrömmar...
Passande nog fick jag en inbjudan till Audition till Madicken som ska spelas på stadbion i höst...suck, jag vill så gärna, men det är imorgon så det blir kort med tid att förbereda, och så jobbar jag med. Vill inte gta ledigt en hel dag från jobbet heller. Och så vet jag inte heller om jag kommer att ha tid för detta i höst. Men ack vad ont det gör i mitt hjärta när jag inte kan göra det jag vill mest av allt.
Somsagt, mina skådespelarplaner ligger på hyllan och dammar...när ska jag ta mig i kragen och damma av dem?

Kommentarer
Postat av: Sara Weiland

Hej gumman!

Det känns bra att mina drömmar har det bästa tänkbara sällskapet där uppe på dammhyllan, DINA!

SAknar dig sötnod, känns som att hela sommarn bara försvann.. men snart är det dags för Majs och då har vi några mil att döda.. Puss och Kram!

Och hoppas att du har en rolig Way out West upplevelse. Hoppas för din skull att den där stormen håller sig borta!

Puss och Kram

2008-08-08 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback