WOW, vilken höjdare!

Var i gbg på Way out West i helgen med Malin. Vilken upplevelse alltså.
Grymma band, fint väder, gott folk...
Så mycket paggpirr, ståpäls, rysningar och glädjerop har jag aldrig fått utlopp för under så kort tid.
I två dagar höll det på och vi var där under hela tiden. Man ville ju inte missa nåt. Fast det gjorde man ändå med tanke på att det var tre scener. Flipp var att jag missade Sahare Hotnights. Flipparna var Mando Diao, Ceasars, Håkan Hellström, The National, Buraka som sistena, NERD. José Gonzales var inte heller så dum, fast det var på ett annat vis. Missade inte heller Kristian Kjellvander, Broder Daniel, Franz Ferdinand och Neil Young.
Har studsat som på små rosa moln sedan jag kom hem. Många härliga känslor och minnen i kroppen.
Way ou West var helt enkelt något som förblir oförglömligt!

Vi sov och åt frukost hemma hos min vän Marta och hennes Magnus. Snälla människor! =)
Vi fick även VIP-biljetter av dem (genom telia) så vi satt och drack öl inne i VIP:en med Timbuktu, idol Daniel, Håkan, m.fl.
LÄCKERT;)
Och så blev vi inbjudna till SJ:s VIP.fest också som vi sent besökte på fredagsnatten. Men det var inte så mycket att hänga i granen. I lördags natt var vi inbjudna till telias VIP-fest men den banga vi, för vi var för trötta.
Vi som som två stockar.
Söndagen ägnades åt lite shopping. Får ju passa på när man är i en storstad!

Nu är jag hemma och ska äta tacco gratäng.
På onsdag drar jag till Subdsvall med Sara och Lasse där vi ska sälja majs på en marknad.
Sen blir det Gävle på söndag där jag blir i en vecka!

Puss och Hej!


GRYMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback