Då var det jul igen!

En händelserik vecka med allt vad det kan innebära.
Skulle åka hem med tåget från gävle till fbg i torsdagskväll men missade det p.g.a. en försenad buss. PANIK!
Fick köpt(!) en ny biljett och åka dagen efter istället.
Så man kan ju inte direkt påstå att min julledighet började bra...
Kom tillslut hem på fredag eftermiddag och kom knappt inanför dörren innan Sara och Gibson (hunden) kom och hälsade på! =)

Sedan har dagarna bara gått av farten. Har umgåtts mkt med Fredrik, vart och shoppat med Sara på Gekås, slagit in alla julklappar, vart i halmstad på shoppingrunda, vart på glöggfest, haft återträff med tjejerna från högstadietiden, festat med Elin på harrys m.m. Så det har varit full rulle.

Nu ska jag snart dra mig in till stan och låna om böcker som jag måste ha till uppsatsen. Sen ska jag hem till Fredriks familj och ha lite julfirande. Ikväll ska jag och F byta julklappar...ska bli riktigt spännande för det har visst målats upp en bild om julklappen som jags ka få. Hmmm...

Imorgon är det julafton med allt vad det innebär. Undrar vad jag får av tomten...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback