Energiöverskott ska bort

Jag vet inte vad som har hännt men plötsligt har jag blivit pepp på träningen igen. Har kommit igång riktigt bra här. Inte så svårt kanske när gymmet ligger 100 meter ifrån ytterdörren. Skulle egentligen gå ner och göra mig en kvällsmat innan men blev plötsligt medveten om att jag hade för mkt energi i kroppen för att slappa med. Så jag ila iväg till gymmet och cyklade 1,5 mil. Sen blev det lite andra övningar och lyftande av vikter innan det var dags att gå hem igen, efter en timmes träning. Tycker att jag är duktig som verkligen tagit tag i detta nu, och när man dessutom fått en personlig tränare som gett mig tips på hur jag kan förbättra min träning så är det plötsligt mycket roligare.

Nu har eftersvettningarna släppt och det är dags för en lång dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback