Fyfan vad jag är bra!

Ja det är jag faktiskt. Har suttit med min uppsats nu i flera timmar. Ja, i snart tre faktiskt. Har fått fixat till den med radavstånd och fyllt i lite förord m.m. så nu är det plötsligt 2 sidor längre, WOLLA! Har även skrivit ner min intervju, för hand så nu har jag 12 sidor intervju som ska sammanställas och läggas in i uppsatsen, så snart utökas den med ännu fler sidor! =) Men det ska jag nog inte göra idag. Måste ta en paus i allt uppsatseri. Måste vila, pausa. Har samtidigt haft lite konversationer på msn med fredrik, sara och lite annat löst folk;p Alltid kul att höra vad andra har för sig. Men nu vill man nästan bara hem och kramas. Men det blir ju så...

Dagen har varit bra. Har gått en timmes promenad som en del i den dagliga motionen. Ska inte träna idag, för jag kände att det blev för bra att träna både lördag och söndag. Hade inte så mycket ork igår och dessutom hade jag fortf. enormt ont i röven. Man får det av den där spinningscykeln. Så rumpan ska få vila ett litet tag. Ska träna imorgon, men då kanske(?) det blir simning, för vi har kvar ett par pluppar på vårt (mitt och sofias) badkort. Måste göra av med det innan året tar slut. Får göra det imorgon eller på onsdag.

Annars är allt bra. Jag mår bra och har motivation i kroppen! Jiiiihaaaa får se hur länge man kan rida på denna vågen!
Blöt puss!


Jag och Sofia rider på vågor i Noosa, Australien-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback