God Jul!

Då var det julafton då!

Dagen började med att klockan ringde 09.30. Första gången jag har ställt klockan en julafton...det är inte längre som förr. Åt en skinkmacka och gjorde mig iordning innna det var dags för att hälsa på mormor. Fikade, mös och öppnade lite julklappar där. Fick välbehövda pengar av mormor! =)

Sen åkte vi hem och hade julklappsutdelning med familjen här. Jag fick ett Tomas Sabo armband och två berlocker och en knallrosa I-pod. Gissa om jag är glad=) Wiiieeee... Så nu ligger den och laddar. Kommer ha mycket att pyssla med imorgon om jag känner mig själv rätt!

Åt julmat och drack snaps och sen var det dags för Kalle Anka och självklart somnade nästan hela familjen framför tv:n. Mmmmm. Har legat och slumrat även en bit in på "Kan du vissla Johanna", vilken är en av mina julfavoriter på tv. Och så har man ju träffat Per Oscarsson in real life..;p

Kl. 18.00 far vi iväg till frabror+fru+kusiner+kusinbarn och enmassa så då blir det julfirande som heter duga. Ska ha julklappslekar och gissar på att det blir mycket bus med Emma och Teo, mina små smultronfisar.;p

Fick julklapp av Fredrik igår = weekend i Sthlm inkl. två nätters övernattning och en biljett till Bounce, en streetdanceshow. Kommer bli mäktigt! =)

Ha en fortsatt bra dag!
Julkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback