Hejja Falkenberg och Team Wells!

Imponerande att Falkenberg är med i körslaget!
Ännu mer imponerande är det att just Falkenberg i gårdagens program av körslaget tog hem de flesta rösterna.
Man kan ju inte annat än att vara stolt som en tupp!
Dessutom är det kul att se enmassa bekanta ansikten i tv-rutan. Man blir lite mer rakryggad då!;)

Ikväll blir med middag hemma med familjen och svägerskan.
Förresten ska jag bli faster=) Världens stoltaste! Ohh vad jag längtar!!!

Var ute och gick innan jag och F. Otroligt kallt är det, fyfabian!
Ändå är det bara nollgradigt, I Storvik (gävle) var det flera minus och ändå frös jag inte så.
Fy för denna kalla,blöta västkustkyla.

Har haft en produktiv efttermiddag och skrivit min andra praktikrapport. Har bara en sida kvar och den kommer gå av bara farten men just nu måste jag ha en paus.



Falkenberg, Team Wells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback