Känn ingen sorg för mig Göteborg...

För en timma sedan kom jag hem från en heldagsvistelse i göteborg.
Hade intervju med en tjej på friens som ska användas i min uppsats. Hann även med lite shopping och middag hemma hos vännen Marta (och Magnus). Var jättemysigt att få träffa henne igen, på tok för sällan den senaste tiden!
Är just nu helt slut och längtar bara efter att få krypa ner i min sköna säng.
Inatt har jag nog haft lite feber för jag har varit jättevarm. Vaknade imorse och var dyngsur över hela kroppen. Läskigt och inte alls speciellt trevligt.
Hade en fin helg tillsammans med F. Fick julfixat i hans lägenhet och gått på julskyltningen i stan. Alltid lite extra mysigt. Börjar få lite jul-känsla nu. Imorgon är det dags för praktik, sista veckan. Måste planera två pass tills dess. Tror jag har koll men är så trött just nu att allt bara surrar omkring i ett enda stort virrvarr i skallen.
Med de orden avslutar jag dagens inlägg.
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback