Länka

Hej alla fina och glada snögubbar!
Har just nu uppsatssamtal och uppsatsarbete, så jag passar på att sitta här, för jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska träffa min handledare lö12.00, så då får vi väl se vad hon säger.
Länkar här en jultävling som min vän Charlotta har på hennes blogg www.charlottaz.blogg.se/dolce
Kika gärna in där och delta i tävlingen, men se till att inte vinna, för det vill jag, muahaha. ;)
Puss


Charlottas JULTÄVLING

Onsdag 10:e december,

Såhär i juletider med bara 2 veckor kvar till självaste julafton tänkte jag ha en liten tävling här i min blogg. Det man kan vinna är ett armband från Disney Couture (det som syns nedan på bilden)



Kommentarer
Postat av: Charlotta

hihi nice det=)

2008-12-11 @ 11:40:22
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback