Om fyra dagar...

Detta blogginlägg skrevs kvart i elva i förmiddags, men blev inte publicerat p.g.a. krångel, men nu fixar jag det.
* * * * * * * * *
God Morgon!
Hoppas ni har sovit gott! Själv vaknade jag för en timma sedan. Har suttit med användarhandboken till min mobil oh försökt reda ut hur allt fungerar, men jag är inget vidare på att läsa mig till saker. Tänkte lägga in lite musik på mobilen nu, för mina ringsignaler är otroligt hardcore. Känns bra att ha en mobil som fungerar även om man slä'nger den lite lätt på sängen eller har den i väskan en kylig dag.

Nu ska jag snart ner och äta frukost. Sen blir det väl till att plugga lite hade jag tänkt. Ska nog bege mig iväg till gymmet och träna lite med. Alltid skönt att få svettas lite och få fart på endorfinet.

Känner mig söndagsslö och seg. Vill att det ska bli jul. Om fyra dagar kommer jag hem igen och det ska bli jätteskönt. Har vart ganska intensivt här, även om helgen varit lugnare är någonsin. Jag längtar inte hem, jag trivs här, men jag har ändå en känsla som drar mig hemmåt. Har ett långt jullov på 24 dagar och det är lyx! Ska njuta av dagarna hemma, men vill samtidigt inte åka ifrån all snö. Se så fint här är!

Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback