Sankta Lucia

Jaha, då var det luciadagen idag. Man märker inte av det lika tydligt när det är en helgdag. Knepigt.

Dagen har tilbringats i Gävle där det var julshopping. Dessvärre blev det inte så många julklappar inhandlade till mina nära och kära, utan fler åt mig. Jag kom hem med både krämer, spraybalsam, en klänningmoch en ny mobiltelefon. Ja, jag var tvungen, för min fungerar verkligen inte som den ska längre. Den stänger av sig när den vill, tål inga stötar och hatar vinterkylan. Så...ja, det var dags. Dessutom hade mitt abbonemang gått ut, så jag förnyade det och fick på köpet (nästan) en sprillans ny mobil. Den är lila och har jätteskojiga ramar som man kan trixa med när man tar kort. Ja, det är vad vi hållit på med de senaste timmarna hehe. typ...
Åkte till Ikea på väge hem från Gävle och inhandlade lite brahagrejer. T.ex. speglar, grenuttag och en jättefin julslinga med snöbollsimitation. Har hängt den längs med gardinen och är het frälst, mmm, stämningsfullt!

När vi kom hem stack jag och träna = 1,5 mil på cykel + lite annat. Sen blev det kvällsmat, bakning och slötittande på tv ihop med Jeny, Sofia och Frida. Nu blir det sängen. Är görtrött! ;p

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback