Slappfis

Jag har verkligen tagit mig friheten till att vara en riktig slappfis dessa dagar efter jul. Har inte gjort många knop. Det kan verkligen vara skönt att ha sånna dagar ibland, men det värsta är att jag inte blir av med mig energi. Så detta resluterade i att jag inte kunde somna inatt. F som var uppe tidigt igårmorse för att jaga somnade som en stock direkt när han la huvudet på kudden, men jag låg bara och vände och vred på mig. Så jag togpå mig F:s stora morgonrock, kröp upp i soffan och tittade på reprisen av stjärnor på slotten och sen var det ett par avsnitt av scrubs. Efter ett par timmar kunde jag tillslut somna, men då var klockan nästan tre. Det är inte så bra. Så idag ska jag försöka göra av med enegin. Vi ska nog ut och gå en promenad nu. Behöver frisk luft, för det har inte blivit mkt av den varan de senaste dygnen. Har mest legat i soffan och slappat.
Igårkväll kollade vi på körslaget och tillagade en julskinka=) Mmmm. Så det blev en god frukost.

Juldagskvällen var mer än lyckad. Började med "vip-fest" på affes med mat, dryck och trevligt sällskap. Sen pendlade jag mellan grand och affes. Var galet mkt folk på grand, så det var skönt att kunna smita ner till affes. Träffade enmassa folk jag inte sett på länge så det var skoj=)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det promenix!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback