SlöSlaskigSunkSöndag

Ja det kan man verkligen kalla denna söndag. Och inte har jag fått nåt gjort heller. Suck...

Har slöat framför tv:n och sett Bonde söker fru reprisen. Sen gick jag och Jenny till gymmet och tränade en timma. Men jag orkade inte cykla mina 1,5 mil. Bara 1,0. Känner mig lite orkeslös och slö idag. Men det är ju söndag, och dessutom världens tråkigaste väder= Grått och mulet. Kl 14.00 började det skymma. Kl 15.30 var det kolsvart ute. Det är detta som är det sorgliga med att bo högre upp i landet. Dessutom är det mildare ute idag, bara -2 grader. Igår var det -14.

Ikväll blir det nog mys i allrummet. Ska se Wallander och gluffsa popcorn ör min tanke. Imorgon börjar vi kl 13.30 så det blir sovmorgon!=)
Nu ska jag hoppa in i duschen, eftersvettningarna är över!

Tschüss!


Ett foto från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback