Somewhat soft

Idag är min stora softadag! Jag gör inte många knop utan myser mest runt i mina mysbrallor. Det är skönt att ha sånnahär dagar ibland. Man behöver inte bry sig. Håret i en slapp toffs, ett par mysbrallor, en stor t-shirt, ett par ugg:s och gårdagens överblivna mascara på fransarna.

Just nu har vi uppsatsskrivande och det går sådär bra idag. Har istället skrivit alla fyra julkort som snart ska läggas på lådan. Sen bär det av till teatern där vi ska repa inför morgondagens showtime här på skolan. Jag ska antagligen göra en efterlängtad comeback som drottning silvia. Eller blir det en parodi på Britney när hon mådde som dåligast. Fick inspiration av en rosa peruk... Men vi får se.

Lunch

Efter lunch är det möte om den stora frågan klassen ska bestämma sig för. Tredje mötet gillt får man väl hoppas...
Sen har jag individuellt samtal med mina två huvudlärare Tomas och Gunilla. Får se vad dem har på hjärtat. Alltid kul tt se på sin utveckling från andras ögon.

Nu ska jag så smått börja läsa en bok om mobbning. Hinner nog med en liten bit innan det är dags för samling.
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback