Sova!

Ettorna bjöd oss på en hejdundrande rolig och mysig kväll i dramahuset innehållande magnifikt skådespeleri, kamratstödjarutdelning, glögg, godis och livemusik. Inte alla dagar man blir såhär bortskämd. Inte nog med avslutades kvällen med en massage av snälla Daniel. Otroligt skönt. Kom hem och satte mig i soffan  jämte Jenny och Sofia. Hade några djupa, intressanta diskusioner innan jag kilade upp på rummet, för att sova, för att jag var trött. Men vad gör jag? Jo, jag sätter mig vid datorn och fixar och grejar. Bokar lite tågbiljetter, skriver på facebook. Suck. Det är helt galet vad tiden går fort framför datorn.
Men nu är det dags för tandborstning och nedstopning under baotatäcket.
Natti!

ps. idag har jag köpt nya heta grejer av min klasskompis theresa som är designer. Hon gör ascoola grejer av konstiga saker. Ska lägga upp bilder en annan dag. ds


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey Frida!hoppas allt är bra med dig,just nu pågår en tävling i min blogg=)

2008-12-11 @ 11:04:19
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback